Egoschopster / Levensverslaafde / Naturalzeikerd

zondag 3 juni 2012

Hoerenontbijt

Al jaren 'kwaak' ik over mijn Hoerenontbijt.
0p Twitter kreeg ik de vraag waarom ik het zo noem.
Want ; 'hey Nien, jij bent geen hoer'
Dat klopt.
Ik doe alles gratis.

0ke, laat ik het op zijn [zoals Marianne van Eijk het ooit noemde " Nienische" manier] uitleggen.
Stel je bent een hoer.
Daar is niets mis mee,
want  je werkt hard voor je centjes, slikt alles en hebt daarbij  meestal geen tijd voor een 'stevig' ontbijt.
[ Het klinkt als de gemiddelde huisvrouw... ]
Dan neem je dus snel een kop koffie en een peuk om de ergste 'honger ' te stillen.
Als hoer zijnde klinkt het heel beroerd als je maag zich gaat inmengen in het spel
en de klant denkt dat je hem begeleid met een muziekje.
Aangezien veel mannen denken dat vrouwen hoeren zijn is het logisch
dat ik en vele met mij in de morgen een Hoerenontbijt nuttigen. .
Logisch?
Ja toch?
dat dacht ik al ....





 





Link;




Geen opmerkingen:

Een reactie posten