Egoschopster / Levensverslaafde / Naturalzeikerd

vrijdag 20 juli 2012

BuikEmotie


Goedendag.
Ik ben een buiktype.
Ik voel met mijn buik en alles wat mij tegenstaat slaat op mijn buik.
Mijn buik reageert instinctief waar mijn brein verdoofd toekijkt.
Mijn buik en ik zijn één.
Wij zijn in staat om complete structuren in de wind te blazen.
Pragmatische emoties weten wij als geen ander te scheiden
van overtollige negatieve buikkrampjes.

Een nadeel is dat mijn brein vaak ontkent dat mijn buik ook inspraak heeft.
Zij wil namelijk heerser zijn over mijn lijf.
Luchtig als mijn buik reageert, zo beheerst werkt mijn brein.
Mijn brein is een waarnemer, ze is een denker.
Zij denkt namelijk dat zij de controle heeft.
Mijn brein beheerst de kunst om emoties te analyseren
en om te zetten in prikkelende beeldspraak.
Verloochenen dat mijn buik existeert, dat is wat ze doet.

Sensationeel betrekt mijn buik met regelmaat mijn mond in het gevecht.
Hartstochtelijk knalt mijn mond
 mijn verdoofde brein verloren emoties voor zijn kop
om daarna gecontroleerd de situatie meester te zijn.
Afkeurend veroordelen mond, brein en buik ongecontroleerd krankzinnig gedrag
die onzuiver op ze af  komen.
Mijn buik heeft een energie die zich manifesteert in een ongekende energie om
direct te ontploffen bij een directe aanval.
Mijn buik is maar klein, maar qua mentale intelligentie groots!

Aangenaam...

Nien.
20 juli 2012

























.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten