Egoschopster / Levensverslaafde / Naturalzeikerd

zaterdag 5 mei 2012

Eigen-Zinnig



Dit is een verhaaltje
over lulletje klein.
Hij woonde in en
onder mama's rok
het was er knus en fijn.

Lulletje klein
trok zich spontaan
op aan mama's rok
Hij glom bij het uitzicht
en ging er fier voor staan.

Lulletje klein had vrees
voor onbekende donkere gaten.
Ze waren er namelijk
in allerlei vreemde vormen
en onbetaalbare maten.

Lulletje klein vroeg zich af
wat als ik mijn kop verlies?
Wat als ik moet niezen?
Wat als het zeer doet?
wat als ik zie een vlies?


Ach, Lulletje klein
laat mij je wegwijs maken

zei zijn mama dan
Zodat jij ooit jezelf
eens kunt vermaken.


Maar mama..
piepte lulletje klein
0nder andervrouws rok
krijg ik zo'n last
van aangezichtspijn.










@SjeanineBlonT
01/02/2011

Geen opmerkingen:

Een reactie posten