Egoschopster / Levensverslaafde / Naturalzeikerd

zaterdag 5 mei 2012

Klaar om te gaan?


Met een knallende hoofdpijn werd ze wakker,
en moest even haar plaats weer veroveren in de grote wereld.
Waar was ze ?
Al knipperend tegen het felle ochtendlicht begon het haar te dagen.
Een grom ontsnapte en ze wist het weer ..
ze lag alleen in haar eigen bed ,
alleen en badend in het zweet.

Ze sloot haar ogen om het moment van de nacht terug te halen .
Even nog dacht ze zijn geur te ruiken en zijn lippen op de hare te voelen .
Even nog dacht ze zijn liefde te voelen.
Zijn liefde die hij tegen haar lichaam aandrukte ,
om haar daarna lief te hebben tot in de kleine uurtjes .
De stiekeme uurtjes die ze samen doorgebracht hadden, voorbereidend op hun samen één zijn.
Hun gezichten ontspannen als pubers,
gniffelend naakt in de keuken voor het peukje daarna ..
Ze ging met haar vinger langs haar lippen,
daar waar hij haar had gekust.
Haar tong proefde de plekjes waar hij haar had geplaagd.
Zijn blauwe ogen hadden haar liefdevol aangekeken ,
om daarna te verdwalen in de blik van een ander ..
Ze volgde langzaam zijn blik en zag hem verontschuldigend naar haar kijken.
Zij, zonder gezicht maar met open armen ...
Hij klaar om te gaan ..


Het was maar een droom geweest,
maar dichterbij komen dan dit kon ze niet .









Ik hoop dat je nu gelukkig bent ..
Ik zag die pijn niet die jij voelde
Ik vraag me af wat je bezig houd
of je nog wel eens aan mij denkt.
Ik hoop dat je gelukkig bent ..
Hoe herinner je mij?
Zou je mij nog herkennen ?
Heb je nieuwe vrienden gemaakt?
Ik hoop echt dat je gelukkig bent.


Ik hoop dat je nu gelukkig bent..
En dat je keuzes je niet in je weg stonden.
Maar omdat jij gelukkig bent
wil nog niet zeggen dat je gelijk had
Ik hoop zo dat je gelukkig bent
Ik vraag me af of er nog een rest van mij is
daar bij jou ..
Ik mis je hier ...
Ik hoop dat je gelukkig wordt ...


 @Blont
Al luisterend naar Scunk Anansie
Een vier minuten kronkel ..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten